121: Simple micellair reinigingswater

DSC_1447_klein

Het is een tijd geleden, maar vandaag heb ik weer een review voor jullie. Dit micellair reinigingswater van Simple heb ik al een tijdje in gebruik en ik ben er heel tevreden over. Het is te koop voor 4,99 euro bij Kruidvat.

DSC_1449_klein

DSC_1450_detail

Op de verpakking staat dat het geen kunstmatige geur- en kleurstoffen bevat. Het heeft inderdaad geen felle geur en is daarom ook geschikt voor mijn gevoelige eczeem huid van het moment.

DSC_1450_klein

Het flesje bevat 200 ml, wat een prima hoeveelheid is.

Pluspunten:

  • Geschikt voor de gevoelige huid
  • Laat geen trekkerig gevoel achter
  • Is een goede reiniger, het haalt mijn gezichtsmake-up goed weg (voor de ogen gebruik ik altijd een speciaal product)
  • Goede dop, komt niet teveel product uit

Minpunten

  • Een lichte aparte geur, maar is eigenlijk positief omdat het geen parfum bevat

Punten: 8,5/10

Ik vind dit een fijn product en ondertussen is het flesje al bijna leeg. Zelfs met mijn extreem droge huid heb ik geen last van een droog gevoel achteraf. Een aanrader!

Groetjes,

Lien mini

 

2 reacties

Plaats een reactie